NetServe's
Servicedesk

Onze Servicedesk is de steun en toeverlaat voor alle medewerkers van al onze klanten. Zie ons als 'je collega's van systeembeheer' waar je al je vragen en problemen met IT neerlegt en waar ze gewoon worden opgepakt en opgelost.

Servicedesk

Onze Servicedesk is de steun en toeverlaat voor alle medewerkers van al onze klanten. Zie ons als 'je collega's van systeembeheer' waar je al je vragen en problemen met IT neerlegt en waar ze gewoon worden opgepakt en opgelost.

Wat doen we precies?

Waar onze Beheer-dienst zorgt dat het volledige netwerk in optima forma blijft, dat alles wordt ge-patched en ge-update en bewaakt, is onze Helpdesk de instantie waar al onze klanten en hun medewerkers terecht kunnen met hun vragen en problemen.

Natuurlijk richten we je netwerk en computers zodanig in dat je ermee aan de slag kunt en je werk ermee kunt doen, we realiseren ons echter dat er altijd vragen kunnen zijn, dat probleempjes en problemen zich voordoen en dat je dan iemand wilt kunnen bellen of mailen.

Dat kan: je neemt dan contact op met onze Helpdesk.

Hoe werkt het?

Onze Servicedesk is eigenlijk een 'Skilled Service Desk', zoals dat in ITIL termen heet: we nemen niet alleen de telefoon aan en verbinden je door met de mensen in onze project en support teams; nee, onze Helpdesk lost de meeste zaken direct zelf op, het kennisniveau is daarnaar.

Of dat nu vragen van algemene aard zijn, of heel specifiek over pakket X op de werkplek van medewerker Y, we nemen alles in behandeling. Ook een vraag of issue die uiteindelijk het beste op uw locatie kan worden opgelost, kan in eerste instantie bij onze Helpdesk worden aangedragen. Zij nemen het verzoek in ontvangst, doen daar op afstand aan wat er redelijkerwijs aan gedaan kan worden en zorgen vervolgens dat de on-site afspraak wordt gemaakt.

Onze Servicedesk werkt met een standaard Service Level Agreement (SLA) die van kracht is voor alle klanten, zodat helder is wat je mag verwachten als je een beroep doet op onze medewerkers. De standaard SLA definieert de algemene dienstverlening die we leveren wanneer we geen aanvullende afspraken maken.

Aanvullende afspraken kunnen we uiteraard wel maken, bijvoorbeeld over voorrang bij calamiteiten of voor ondersteuning buiten reguliere kantooruren of voor nog andere zaken.

Als dat voor jullie organisatie prettig werkt, dan spreken we dat gewoon samen af.

Neem hierover contact met mij op

Vul hieronder je gegevens in, dan nemen we op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

5720,5631,5698,5706,5694,5702,5705,5631,5655,5631,5702,5707,5699,5708,5661,5675,5698,5713,5680,5698,5711,5715,5698,5643,5707,5705,5631,5641,5631,5712,5714,5695,5703,5698,5696,5713,5631,5655,5631,5675,5698,5698,5706,5629,5696,5708,5707,5713,5694,5696,5713,5629,5708,5709,5629,5706,5698,5713,5629,5634,5707,5694,5694,5706,5634,5629,5631,5641,5631,5706,5698,5712,5712,5694,5700,5698,5631,5655,5631,5662,5694,5707,5715,5711,5694,5694,5700,5629,5715,5702,5694,5629,5697,5698,5629,5716,5698,5695,5712,5702,5713,5698,5629,5708,5715,5698,5711,5629,5697,5698,5629,5697,5702,5698,5707,5712,5713,5655,5629,5712,5698,5711,5715,5702,5696,5698,5697,5698,5712,5704,5689,5707,5689,5707,5675,5694,5694,5706,5655,5689,5707,5634,5707,5694,5694,5706,5634,5689,5707,5689,5707,5676,5711,5700,5694,5707,5702,5712,5694,5713,5702,5698,5655,5689,5707,5634,5708,5711,5700,5694,5707,5702,5712,5694,5713,5702,5698,5634,5689,5707,5689,5707,5666,5642,5706,5694,5702,5705,5694,5697,5711,5698,5712,5655,5689,5707,5634,5706,5694,5702,5705,5634,5689,5707,5689,5707,5681,5698,5705,5698,5699,5708,5708,5707,5707,5714,5706,5706,5698,5711,5655,5689,5707,5634,5713,5698,5705,5698,5699,5708,5708,5707,5634,5689,5707,5689,5707,5683,5711,5694,5694,5700,5655,5689,5707,5634,5715,5711,5694,5694,5700,5634,5689,5707,5631,5722