Over NetServe

Bij NetServe zorgen we voor computers die het gewoon doen. Netwerken die werken. Servers die altijd up-and-running zijn. Werkplekken voor kantoor, thuis en onderweg. Wij zijn de 24/7 helpdesk en serviceafdeling voor elk MKB-bedrijf.

Zodat iedereen altijd en overal aan het werk kan.

Het NetServe-DNA

Bij NetServe leveren we graag kwaliteit, de lat ligt hoog. De puntjes op de ICT, dat is wat we doen, wat we zijn. We weten wat er te koop is, waar je goed aan doet en waar niet, we adviseren je en je organisatie alsof de oplossing voor onszelf is, we ondernemen als het ware met eigen geld. Als we je een advies geven, is dat advies in de eerste plaats goed voor jou.

Onze diensten, op hoofdlijnen:
- We adviseren
- We bouwen en implementeren
- We beheren, en
- We ondersteunen

Advisering

We werken voor MKB ondernemingen van 2 tot 200 werkplekken en zijn daarbij niet gebonden aan een bepaalde branche of specialisatie, we opereren als het ware heel horizontaal. Daarbij kunnen we onmogelijk alle markten en branches kennen, maar we zorgen dat we onze eigen markt wel heel goed kennen zodat we je kunnen adviseren.

We weten wat er mogelijk is in de cloud en weten wanneer je dat kunt inzetten, maar ook wanneer je dat beter niet kunt doen. Of moet combineren. We kunnen adviseren over aan te schaffen hard- of software, over licenties, abonnementen. Over back-up en bewaartermijnen. Over opslag en privacy en datalekken.

Al die kennis die kunnen we aan tafel brengen en meenemen in een gesprek wat we heel graag met je hebben. We zijn niet zo van “kijk eens wat we allemaal kunnen”, maar houden ervan om samen naar je bedrijf en business te kijken en daarbij oplossingen en technieken te bespreken waar je blij van wordt. Zo adviseren wij.

Bouwen en implementeren

We doen projecten, groot en klein. We richten IT omgevingen in, in je eigen kantooromgeving, in een datacenter, in de cloud. We installeren servers en opslag, werkplekken en beveiliging, switches en firewalls, koppelingen en VPNs.

We maken een plan en een planning en bouwen en implementeren wat we hebben afgesproken. Zoveel mogelijk op de achtergrond, je hebt weinig last van ons als we bouwen en installeren. En als je onze oplossing dan gaat gebruiken, dan nog zorgen we ervoor dat je eigenlijk alleen maar blij wordt van wat we je opleveren en geen last hebt van alle terminlogie en techiek die daarbij komt kijken.

En, we installeren niet alleen maar je netwerk en je Office of je cloud, we zorgen dat je er ook echt mee kunt werken. Dat het voor je werkt. Al die IT, die moet tenslotte voor je werken en niet tegen.

Beheer

Alle IT moet worden beheerd, onderhouden, ge-update, gecontroleerd, geoptimaliseerd. Omdat een systeem wat wordt gebruikt nu eenmaal onderhoud nodig heeft. Of omdat fabrikanten en leveranciers met nieuwe versies en edities uitkomen waar je iets van moet weten, waar je op in wilt spelen, waarover je geïnformeerd moet zijn. Alle beloftes van cloudleveranciers ten spijt, moet ook een cloudoplossing beheerd moet worden. Niet persé door ons, maar iemand moet het doen.

Wij weten dat, al jaren. En we kunnen dat beheer voor je doen, of we kunnen je leren hoe je dat zelf moet doen, als je dat wilt. Als iemand die IT maar beheert, als iemand die backup maar controleert en periodiek eens terugzet, als iemand maar controleert of de updates nog geïnstalleerd worden, of de virusscanner het nog doet, of de nieuwe cloudfuncties al wel of juist nog niet uitgerold mogen worden.

Als iemand maar weet uit welke onderdelen de IT is opgebouwd en dat de garantie- en updatecontracten nog actueel zijn.

Ondersteunen

Een helpdesk, die luistert, die meedenkt en oplost, die vragen en problemen niet ziet als “tickets” maar als mensen die een vraag of probleem hebben, die begrijpt dat een niet goed snel werkende computer stoort. Dat zijn wij.

Je kunt bij ons terecht met al je vragen en verzoeken, per telefoon en per mail, en we helpen je, altijd. We kunnen afspraken maken over prioriteiten en daar onze werkwijze op afstemmen. En als we je prioriteit en voorrang beloven, omdat dat belangrijk is voor je bedrijf, dan krijg je dat. Als het nodig is voor je bedrijf, kunnen we 24*7 meekijken en bijsturen.

Zodat een probleem al is opgelost voor jou en je medewerkers, voordat je zelf hebt gezien dat het überhaupt een probleem was of zou worden.

Kortom, volledige IT dienstverlening voor het MKB. Wat maakt NetServe bijzonder, onderscheidend?

Dat we luisteren, dat we meedenken, dat we opereren alsof we je collega’s zijn, je IT afdeling. Zo laagdrempelig zijn wij. Natuurlijk kennen wij onze markt en ontwikkelingen en techniek en zetten we dat voor je in als dat nodig is.

Maar we vallen je daar niet mee lastig, we spreken begrijpelijke taal, gebruiken geen jargon. We luisteren naar je verhaal en behoefte en adviseren vervolgens over de mogelijkheden en oplossingen, richten die in en beheren die voor je.